Selasa, 10 Disember 2013

kedai mamak...

Aassalamualaikum semua. Kat sini saya nak bercerita sikit satu kisah 4 beranak makan di kedai mamak. Cerita ni berlaku pada saya sendiri. Rasa2 sayalah kan dah lama benor saya tak makan di kedai mamak ni. Adalah dalam 3 ke 4 tahun jugaklah...
       2 hari lepas sorang customer sy ajak jumpa kat kedai mamak berhampiran rumah saya ni. Kebetulan jgk hari tu en. Hubby Ada kelas.. So nak tak nak terpaksa angkut la 3 puteri saya ni...... Janji ya pukul 11.30.  saya  masaklah dulu lauk untuk mkn tengah hari kat rumah..
        Sampai kedai tu saya cari org customer tu takde lagi.. Anak2 pulah dah bising nak minumlah, nak makanlah, macam2 diaorg ni.
        Sebelum anak2 buat pertunjukkan kat situ saya pon oderlah milo ais dan jus oren. Dah dpt minum, minta makan Pulak bdk2 ni. Takpelah sy Oder 3 roti tisu tok alas perut je sebab dah Masak kat rumah.
        Roti sampai kami pon accited la makan sebab orang yang beer janji belum sampai lagi. Makan punya makan sy terbalikkan saya punya roti dann masyaaallahhhhhhhhhhhhhhh. Aki dah terkena. Sy jumpa rambut atau lebih tepat lagi saya jumpa BU.. Melekat elok je pada roti tisu saya. Waaaaaa nak muntah rasanya. Saya berhenti makan dan suruh anak2 stop makan...
         Terus panggil dia punya pekerja dan tunjukkan pada mereka hasil penemuan saya itu. Memang tak kan je jack dah kaki kat situ lepas ni.

3 ulasan:

Aisy Nasiha berkata...

Olohai.gelilah kalau jumpa bulu dlm makanan... la terkena betul.. mujur xmakan lagi tu... so tak bayar kan?

ibusya berkata...

dah makan la. punya la accited coz dah lama tak ber'mamak' ni. mmg la tak payah bayar tapi rasa eeeeeeoiioio

Tanpa Nama berkata...

eee..tak leh bayangkan sal..