Sabtu, 8 Mac 2014

My olivye

Assalamualaikum. Dah lama take buka blog saya ni. Kesibukan mengejar kehidupan seharian sangat-sangat membataskan masa saya. Beberapa hari lepas, seperti biasa saya menjengah blog aisy nasiha. Ternampak dia punya olivye. Terms teringin untuk merasanya. Tetapi keinginan tu terpaksa ditahan kerana stok kentang tak ada.
Hari ini pagi2 lagi sebelum lagi sebelum attend koko kat sekolah saya me rebus kentang Dan telor. Saya gunakan 5 biji kentang sederhana besar Dan 3 biji telor.
Balik dari sekolah Selepas melayan segala karenah anak2 saya pon mulakan operasi..  Dan hasilnya.......
Selepas semua bahan digaul. Inilah hasilnya

Siap untuk dihidangkan. Rasanya ok bole tahan.. Tapi anak2 tak suka la pulak


3 ulasan:

Aisy Nasiha berkata...

Wah..ada sayur warna warni.. best tu... maknya boleh makan banyakla kalau anak tak suka.. hihi

ibusya berkata...

Bole je nak mkn byk2 kalau I tak sedar diri.,hihi

Tanpa Nama berkata...

ha nampaknya sume org mencuba resepi ni..i pagi jumaat tu sal buat